Úvod1. díl: 5 důvodů, proč je froté ten nejlepší reklamní dárek

1. díl: 5 důvodů, proč je froté ten nejlepší reklamní dárek

Froté má mnoho podob. Většina z nás je přitom důvěrně zná. Ručníky, osušky, župany, utěrky nás provází každým dnem. Jen si zkuste spočítat, kolikrát denně sáhnete po některém z těchto produktů. Hebký ručník nebo župan rozhodně zanechá dojem, a je proto skvělým nositelem vaší značky.

Pokud stále váháte, čím letos (nejen k Vánocům) obdarovat své zaměstnance a klienty, připravili jsme si pro vás newsletterový seriál, kde vás podrobně seznámíme s pěti důvody, proč je právě froté ta nejlepší volba. 

1. díl

Froté je univerzální dárek

Zasáhnete širokou skupinu lidí 

Lidé z celého světa a všech věkových skupin používají froté výrobky každý den. To znamená, že jako reklamní dárek budou oslovovat širokou škálu lidí. Nezáleží na tom, zda je cílovým publikem muž či žena, dítě či senior, froté je vhodný dárek pro každého.

 

Nemusíte řešit velikosti 

Oproti jiným dárkovým předmětům, jako je oblečení nebo obuv, kde může být volba správné velikosti náročná a riskantní, jsou froté výrobky v tomto ohledu mnohem jednodušší. Ručníky, osušky, župany a další froté produkty mají obvykle standardní velikosti, které jsou vhodné pro většinu lidí.

 

Hodí se pro různé příležitosti

Univerzálnost froté výrobků se projevuje i při různých příležitostech a situacích, ve kterých mohou být použity. Jsou skvělými společníky na pláž, při sportu, doma v koupelně nebo na cestách. To znamená, že vaše značka bude pozitivně spojována s mnoha různými momenty a zážitky.