Úvod2. díl: Froté je praktický dárek

2. díl: Froté je praktický dárek

Froté má mnoho podob, a většina z nás je důvěrně zná. Ručníky, osušky, župany, utěrky nás provází každým dnem. Jen si zkuste spočítat, kolikrát denně sáhnete po nějakém z nich. A právě to z nich dělá volbu číslo jedna, pokud chcete potěšit své klienty, partnery a zaměstnance nejen o Vánocích.

V prvním díle našeho seriálu jsme vám ukázali, že jen máloco je tak univerzální dárek jako právě froté výrobky. Dnes se zaměříme na to, proč jsou naprosto nejpraktičtějším produktem, který můžete vybrat jako nosič své reklamy.

 

2. díl
Froté je praktický dárek

Nepostradatelnost v denním životě

Froté výrobky, jako jsou ručníky, osušky, župany nebo utěrky, jsou základními a nepostradatelnými předměty v každodenním životě. Právě díky tomu bude vaše značka denně v (doslova) kontaktu s cílovou skupinou.

 

Využití při napříč aktivitami

Využití froté jde skutečně napříč nejrůznějšími aktivitami v průběhu dne. Kvalitní utěrkou perfektně osušíte nádobí, sportovní ručník je nutností při cvičení, hebký froté župan na vás čeká v koupelně po sprše, plážová osuška nesmí chybět na žádné dovolené…

 

Opravdová přidaná hodnota pro obdarovaného

Variant reklamních dárků je nespočet, ale mnoho z nich nemá příliš skutečného využití pro každý den. Ať vyberete jakékoliv froté, máte jistotu, že nezůstane nevyužité. Podvědomě je takový dárek navíc spojovaný s péčí o sebe a své blízké a má tedy i větší emoční hodnotu než například láhev vína či propiska.