Úvod3. díl: Froté je variabilní dárek

3. díl: Froté je variabilní dárek

Froté s jeho nekonečnými možnostmi využití a přizpůsobení, je předmět, který ocení lidé napříč věkem, pohlavím i životními styly. Froté ručníky, osušky nebo župany jsou symbolem pohodlí, péče a kvality, a to jsou hodnoty, které každá značka ráda sdílí se svými klienty.

V minulých dílech jsme se zaměřili na praktičnost froté, a také proč jsou naprosto univerzálním dárkem, který potěší bez ohledu na sociodemografické složení cílové skupiny.

Dnes se zaměříme na to, jak konkrétně můžete froté využít jako nástroj reklamy.

3. díl
Froté je variabilní dárek

Široká nabídka produktů

Župan, ručník nebo raději utěrku? Froté výrobků nabízíme víc než (prosím doplňte číslo) druhů. Tato škála produktů umožňuje vybrat si ten, který nejlépe reflektuje zaměření vaší firmy, a zároveň přinese největší přidanou hodnotu cílové skupině.

 

Nekonečno možností brandingu a stylů

Froté výrobky jsou jednoduše personalizovatelné díky obrovskému množství střihů, barev, velikostí a způsobu brandingu. Rádi vám poradíme a pomůžeme s výběrem vhodné kombinace nebo vytvoříme originální kousek na míru vaší firmě a zákazníkům!

 

Hodí se k mnoha příležitostem

Chcete darovat sadu prémiových županů a ručníků svým váženým klientům k Vánocům? Máte v plánu sportovní akci, kde je možné vyhrát rychleschnoucí ručníky? Nebo pořádáte kuchařský workshop a chcete se blýsknout utěrkami na míru? Díky jejich univerzálnosti a variabilitě jsou froté výrobky flexibilním řešením pro různé příležitosti.