Úvod5. díl: 5 důvodů, proč je ručník ten nejlepší reklamní dárek

5. díl: 5 důvodů, proč je ručník ten nejlepší reklamní dárek

Froté má mnoho podob, a většina z nás je důvěrně zná. Ručníky, osušky, župany, utěrky nás provází každým dnem. Jen si zkuste spočítat, kolikrát denně sáhnete po nějakém z nich. Všechny výrobky, které nabízíme, mají skvělý potenciál stát se perfektním reklamním dárkem pro širokou cílovou skupinu.

V předchozích dílech tohoto newsletterového seriálu jsme si všechny tyto vlastnosti podrobně prohlédli optikou firmy i cílové skupiny. V posledním díle se zaměříme na froté jako komplexní produkt a možnosti rozšíření jeho hodnoty, aby se stalo skutečně perfektním dárkem nejen v předvánočním čase.

 4. díl
Froté je komplexní dárek

 

Možnost vytvoření sady froté

Jednou z velkých výhod froté je, že jednotlivé výrobky lze mezi sebou kombinovat a vytvářet tak sety na míru. Můžete si tak sestavit velkou prémiovou sadu s několika ručníky, osuškami a župany stejně jako menší balíčky.

Kombinace s dalšími produkty a službami

Osuška, župan, kvalitní froté ručník nebo utěrka tvoří skvělý základ pro tvorbu krásných balíčků na míru s přidanou hodnotou. Co třeba relaxační balíček s hebkým županem, voucherem do wellness a kosmetikou? Nebo dárek pro kuchaře s utěrkami na míru, sadou koření a nožem? 

Podpora emocionálního zážitku 

Froté výrobky mohou být součástí vytváření pozitivních emocionálních zážitků. Kombinací produktů a designu můžete dárek proměnit v unikátní zážitek, který příjemce ocení a na který bude pozitivně vzpomínat.